| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
一個笑話......................  |
分類: 未分類 |
今日上興趣小組,發生左一個好好笑嘅笑話,係咁嘅:我同3,22,19都係6樓上堂,當我地走人嘅時候,我地個老師--王sir就係度搞緊個擋風膠幕,點知搞黎搞去,都係搞唔掂果條綁住膠幕嘅鐵鏈,之後佢就好嬲咁叫我地:"我叫你地(沃)佢啊!做咩仲唔扯佢條野啊!" 佢講完之後,全部人都係咁笑..... 不過我諗佢嘅意思應該係咁:我叫你地整開條鐵鏈啊,仲唔扯住條鐵鏈!? 不過最後都係搞佢唔掂,走人果陣,阿王sir話下兩個禮拜要評核,仲話如果成績差嘅話都幾大鍋,真係好驚!!!!!!!!!!!!!!!!

|
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
教育營................  |
分類: 未分類 |
係教育營,我要同楊嘉豪,謝浩全等人一組,我以為係個camp入邊會勁悶,但點知佢地個個都係好講得笑嘅人,最好笑嘅就係第一晚,楊嘉豪一聽到要用儲水式熱水爐,即刻話要同人一齊沖涼,佢簡黎簡去,最後簡左姚希衡同佢一齊沖,不過佢地最後都無勇氣一齊沖,搞到要分開沖,簡直係曬我地時間,之後姚希衡沖沖下涼,無啦啦衝左出黎,話唔記得攞底褲,真係笑大人個口,之後我訓訓下較,楊嘉豪就開始臀規,每10分鐘去一次廁所,搞到我地成班人都訓唔著,勁白痴................. |
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
琴日......  |
分類: 未分類 |
琴日上課外活動果陣,伍晉邦無黎,搞到我同19玩曬,勁無聊,但係3號就係咁玩野,一邊打波,一邊講笑話引我地笑,又話咩[以淫制剛][大鵬展翅][四兩撥千斤],搞到我地係咁笑 不過我同賴翊瑋補完習返屋企果陣,我同黎浩賢係咁唱[賴力,賴力,腦震盪都叫賴力......]我地係咁唱,阿賴力就係咁用塊波板係度追殺我地,超好笑 |
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
好慘!!!  |
分類: 未分類 |
今日係我,18,14去奧數比賽嘅大日子,點知就笑料百出,係報到果陣,基本上係個老師有佢自己講,d學生就係到係咁king計,真係勁好笑,如果唔係賴翊瑋話我知上邊有個老師係到講緊野,我都唔知個老師嘅存在,上到課室果陣,老師話要我地2個鐘頭做30題數,我地都以為d數勁昜,點知d數難到嘔泡,計到個腦都爆埋,返黎果陣仲好笑,我地三個係巴士果到,我同李俊傑係到夾攻賴翊瑋,係咁用隻手打佢塊臉,就黎落車果陣,我地三個係度鬥爭第一個落車,之後仲鬥快跑去m記,跟住仲鬥快跑去7-11,真係勁好笑
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|