▕▕ * Daphne∮Leung § ﹏
首先,講左句唔好意思先啦 因為前o個幾日去左姑姐屋企,所以寫唔到日記呀!! ~ S O R R Y ~
唉..........其實前幾日都唔知幾開心呀^ ^ 可以去我姑姐屋企住!! o係我屋企o既時候我細路成日都嘈嘈閉 > < 煩死人啦!!!難得有幾日俾我o既耳根清靜下ar!!~~如果可以俾我住多幾日就好啦 又可以同我個QQ表弟玩!~~ hahaha