我係超好好好好o既學生~~ - Daphne ~ Leung - QOOZA BLOG 網上日誌

▕▕ * DaphneLeung § ﹏

*||".. 人總是珍惜未得到的..而遺忘了了所擁有的 ﹏
DaphneLeung
暱稱: Daphne
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
HKAC露營
朗誦比賽
一連兩日的運動會
死左啦我.....
我係超好好好好o既學生...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


我係超好好好好o既學生~~ 分類: 未分類

我係超勁好o既學生 我相信我係唯一一個會對早讀有備課o既人~~! 我已經寫哂D拼音落本書度...咁就唔驚讀十個有九個唔識啦!! 我真係一個天才呀 等我俾你地睇下我點拼啦~~

e.g.  Child ( try yo ), mole ( mo ), pity ( pretty ), gates ( 機 s )

太聰明啦我.......你地不妨都試下咁做呀~~!幾有效ga~~




訪客留言 (返回 DaphneLeung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]