`我的路 ─ ★必須由我自己選擇◇﹏
我愛自主 我愛自由
不愛被人管制 !
DavYWonG
暱稱: `` DavY.琪 ★"
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
★ 無聊的暑假、
100問
★ 終於有假期la~~
★ 下雨天...
★ Exam~
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


★ 潮連舊生籃球比賽 分類: 未分類

 甘日放左學之後返番小學

同一大班FD打籃球...

佢地個個都超神

差唔多個個都跑得快過我,又高過我(少少)...

最高果個2米幾高...= =''

天啊!都唔知係咪有巨人症...

不過埸波超好玩!

佢地個個都咁勁

而且個個都咁高...

所以我同阿伯都要打前鋒...無奈

好彩我d射波&剷籃都好掂...哈

打都成身大汗

不過最後埸波都係羸左

我仲過到個2米幾高既高佬...哈哈

太好玩la!



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


★踩單車... 愉快 分類: 未分類

 今日去左沙田

同我表哥踩單車  HappY!

由馬鞍山經過科學園

踩到去大埔

再係大埔踩去大尾督~

踩左幾粒鐘...

去番上次旅行果度...哈

不過缺少左成班1A 既fd...可惜

留左係果度成粒鐘

諗番起好多上次旅行既片段

果陣雖然同大家唔係好熟

而且又果度又冇咩好玩

不過都玩得好開心!

而家離放暑假剩返既日子唔多la...

仲有2個月多d就要同大家分開lur

真係好唔捨得大家呀!!

要好好珍惜剩番既日子

I Love 1A!

 



2008 年 4 月 29 日  星期二   陰天


★ 週會後有感 分類: 未分類

有長週會滴Day 4

本來好開心

因為唔洗上兩堂CHI

不過個長週會就令我有D失望 ><

成個週會都係睇F.2做畫劇

開頭都幾有心機睇既...

不過之後覺得好悶

覺得最無聊既係講大衛既果場畫劇

D情節好悶,

最後仲因為個xxx有冇死到而搞左一輪 - -

仲加埋導演既角色入去...- -

搞到我睇到一頭霧水...又悶又無奈

完全唔知佢地想帶出咩意思

好似做緊鬧劇咁...唉

不過有d班都幾好睇既...

好似摩西果出咁...

本人覺得最好睇

 

返埋聽日又有4日假期la...

放假既日子仲多過返學 - -

不過都好,又有得玩la...嘻

又可以好好輕鬆下la~

Yeah~