| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| ★ 潮連舊生籃球比賽 |
分類: 未分類 |
甘日放左學之後返番小學
同一大班FD打籃球...
佢地個個都超神
差唔多個個都跑得快過我,又高過我(少少)...
最高果個2米幾高...= =''
天啊!都唔知係咪有巨人症...
不過埸波超好玩!
佢地個個都咁勁
而且個個都咁高...
所以我同阿伯都要打前鋒...無奈
好彩我d射波&剷籃都好掂...哈
打都成身大汗
不過最後埸波都係羸左
我仲過到個2米幾高既高佬...哈哈
太好玩la!
|
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
★踩單車...  |
分類: 未分類 |
今日去左沙田
同我表哥踩單車 HappY!
由馬鞍山經過科學園
踩到去大埔
再係大埔踩去大尾督~
踩左幾粒鐘...
去番上次旅行果度...哈
不過缺少左成班1A 既fd...可惜
留左係果度成粒鐘
諗番起好多上次旅行既片段
果陣雖然同大家唔係好熟
而且又果度又冇咩好玩
不過都玩得好開心!
而家離放暑假剩返既日子唔多la...
仲有2個月多d就要同大家分開lur
真係好唔捨得大家呀!!
要好好珍惜剩番既日子
I Love 1A!
|
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
| ★ 週會後有感 |
分類: 未分類 |
有長週會滴Day 4
本來好開心
因為唔洗上兩堂CHI
不過個長週會就令我有D失望 ><
成個週會都係睇F.2做畫劇
開頭都幾有心機睇既...
不過之後覺得好悶
覺得最無聊既係講大衛既果場畫劇
D情節好悶,
最後仲因為個xxx有冇死到而搞左一輪 - -
仲加埋導演既角色入去...- -
搞到我睇到一頭霧水...又悶又無奈
完全唔知佢地想帶出咩意思
好似做緊鬧劇咁...唉
不過有d班都幾好睇既...
好似摩西果出咁...
本人覺得最好睇
返埋聽日又有4日假期la...
放假既日子仲多過返學 - -
不過都好,又有得玩la...嘻
又可以好好輕鬆下la~
Yeah~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|