聽日就係班排既初賽la
不過咁岩呢兩日病左...
少少發燒+喉嚨痛+全身冇力
比賽之前先黎病...唉~
聽日仲要7:00之前返到學校
即係要6:00起身...
一定會唔夠精神la~
但無論如何,
我聽日都會上場比賽
因為唔想白費一直以來練習既成果~
不過表現當然會差d...
希望各位隊友唔好介意la~
我會儘全力比賽嫁la...
希望可以大獲全勝la~XD''
第一日既班排訓練...
開始果陣都係做返D基本野...紮馬,接波,對打...(仲有掌上壓...XD'')
之後有場比賽,同C班打
自己既表現一般...只係開波開得比較好,連開4球,拎左4分...XD''
第5球打錯位...唔過網...(太唔憤氣LA!)
當然最後都係輸左...
雖然今日做左200幾下掌上壓(絕無誇大),
不過都唔係太攰...可能開始慣左掛XD''
各位隊友都要加油呀!一齊努力LA~
勝利之路才是我們該走上的道路!
一起向屬於我們的勝利之路出發吧!!!