`我的路 ─ ★必須由我自己選擇◇﹏
我愛自主 我愛自由
不愛被人管制 !
DavYWonG
暱稱: `` DavY.琪 ★"
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
★ 無聊的暑假、
100問
★ 終於有假期la~~
★ 下雨天...
★ Exam~
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 1130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


★ 比賽之前先黎病... 分類: 未分類

 聽日就係班排既初賽la

不過咁岩呢兩日病左...

少少發燒+喉嚨痛+全身冇力

比賽之前先黎病...唉~

聽日仲要7:00之前返到學校

即係要6:00起身...

一定會唔夠精神la~

但無論如何,

我聽日都會上場比賽

因為唔想白費一直以來練習既成果~

不過表現當然會差d...

希望各位隊友唔好介意la~

我會儘全力比賽嫁la...

希望可以大獲全勝la~XD''



2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


★勝利之路才是我們該走上的道路★ 分類: 未分類

第一日既班排訓練...

開始果陣都係做返D基本野...紮馬,接波,對打...(仲有掌上壓...XD'')

之後有場比賽,同C班打

自己既表現一般...只係開波開得比較好,連開4球,拎左4分...XD''

第5球打錯位...唔過網...(太唔憤氣LA!)

當然最後都係輸左...

雖然今日做左200幾下掌上壓(絕無誇大),

不過都唔係太攰...可能開始慣左掛XD''

各位隊友都要加油呀!一齊努力LA~

勝利之路才是我們該走上的道路!

一起向屬於我們的勝利之路出發吧!!!