五十夜寒嵐。
Here is Deather......Knok'in on Heaven's door.
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
買........。
轉.........。
再轉.........。
轉........。
煩..........。
網站連結
嚴豬xanga"
家姐Xanga"
悅豬Xanga"
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


買........。

今日出左中環vv
做左一陣有錢人vv行land mark
Land Mark變左少少呢∼Chanel個counter細左-口-
Fendi多左間鋪
Louis Vutton(係咪咁串?!)就開左喇

And then我就見到Bleach - SOULs,character book=口=
你個死仔!!!

漫畫節果陣我問你你又話九月先有!!!
我唯有買左-口-搞到無咩錢喇
不過我好開心vv等左好耐

Then就去左銅鑼灣v
去左Sogo後面既銅鑼坊,D野OK但係好少鋪頭= =
And then我就見到一間扭蛋鋪...
一搵就搵到Black Cat既托雷!!!
啊啊啊
搵左咁Q耐你仲要絕埋版而家一搵就搵到?!!

枉我上次抽既係伊芙(夏娃)......
於是又洗左8蚊...

And then我就返大埔...都七點幾喇...
去左圖書館攞書...話咁快就有神鵰喇..
雖然睇左N咁多次...

算喇... =口=..

跟住果D唔寫喇...

ps. 突然間覺得Linkin Park既Somewhere I Belong幾好聽= =?
     我一直都唔鍾意聽既= =...

 

刊登時間︰2006-08-08 11:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Deather 的日誌)


小悅`* 於 2006-08-09 10:44 AM 發表:
-v-''老實講..我冇睇晒你篇日記..
不過~我係為左你轉板而來的丫-v-

omgomg............
唔駛問今次又係你自己畫ga啦=]
我覺得比起上次你自己畫既好好多丫..
如果鮮紅色會點丫-v-?
omg..同埋有埋你個簽名晌樹..我好中意丫=VV=!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]