今日一早去咗學琴
到下午就同家姐去M記食午餐
今日有好多人去M記食野
我諗係因為送杯的關係
食完之後
我趕返屋企補習
Then
同堂妹租戲睇(因為佢要做功課)
我覺得都唔錯
好過琴日睇個套好多
雖然最近睇了很多英文電影
但唔覺英文有大進步
可能因為有中文字幕
如果可以同時有中文and英文字幕
我諗會學得好d
-----------------------------------------------------
另外新電視機終於送到
實在太好