原來我有一個月多冇打過日記喇!
其實係因為電腦壞咗
肥哥哥因為太忙 所以整咗兩個幾星期
之後我又因為太懶 所以冇打日記
------------------------------------------------------------------
29-12-09
今日
我終於做完d假期功課
今個假期d功課感覺上好似特別多
之前我通常只要一星期就可以做完
今次居然要一星期多兩日
真出奇!