今日我真係好黑呀!
I.H唔記得溫默書 一朝早溫返 但又有三個唔記得要默
I.S 開咗本罰抄簿
無錯係罰抄簿 唔係抄書簿
老師話以後有邊位同學被問到I.S嘅生字 但又唔識
就一齊罰抄喎
之後去數學學會
玩咗好耐都未破冰
仲好累(唔知咩原因)
放學返屋企
跌咗兩次
仲差d打破花瓶
今日真係好黑