今日放完學返屋企2因為呀媽交佐錢有得上網呀,點知要聽日先有得上網喎所以咪好悶咁聽佐幾首歌就睇電視啦。
跟住無啦啦黃狗帶埋d碟黎到喎所以咪睇囉.......睇到8點咪睇返電台過d電視囉。
今日就係咁過架啦>#@!?<^&^*$#%