.*XanGa*. .*loGin*. .*My xAnga*. .*reAd my pf*. .*aDD me*. .*subscribers*. .*Subscriptions*. .*edit Look n feeL*. .*sigN out*. .*Designer'S XanGa*.
2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


今日好慘呀....無得上網! 分類: 未分類

今日放完學返屋企2因為呀媽交佐錢有得上網呀,點知要聽日先有得上網喎所以咪好悶咁聽佐幾首歌就睇電視啦。

跟住無啦啦黃狗帶埋d碟黎到喎所以咪睇囉.......睇到8點咪睇返電台過d電視囉。

今日就係咁過架啦>#@!?<^&^*$#%