應該係點噶哩?! 人..... 真係應該要點先會彻底死心哩.... 乜嘢叫"你同佢哋一齊睇電影啊?" 現在連家人噶身份都已經要避免了么? 呵呵呵... 我等緊了... 明明講好唔打電話噶..... 今日打俾佢... 都係失望噶.... 算了.... 等算了...