最近還是挺可憐的
日日都好夜先訓到..
test 真係搞到人好大壓力
都唔知 exam 個時點算 TIM..
但係如果聖誕溫書
又好似有 d 對唔住自己
點算呀..?!
-----
今日 maths
大家都死得好慘..
我地如同曹操既近身侍衛
死左都唔知點解.. = =
-----
i.s.
因為一時大意..
冇左 8 分..
好想講粗口
我發誓
我以後一定會快 d 做晒份卷再好好 check 卷
哼!
-----
eng.
錯既地方都叫可以接受
但係我唔要前面個個人高分過我呀!!
-----
是日午膳
去左食魚米家
冇想像中好食
仲搞到我件衫 dirty 晒
番到課室既時候
班房係多左一倍既人
因為 green house 既人又黎我地班房搞搞震
嘈到呢....
-----
重點係
我只係好唔小心好唔小心咁撞到 呀xx 一下
佢煩左我 2 堂 maths 堂 .....
我真係好想 xxxxxx
佢係少爺
咁我係咩?
-----
中史 和 c.l. 要加倍努力呀!!
|