一如本週2 -0-"~~~
今早勁早起身打機~
然後勁濕地就過左一日-_-(?!)
點濕法呢??
-今朝由一早去到而家為止..
只要一離開冷氣充足既班房
就濕晒..好似開水喉咁..係咁滴水-3-"
尤其PE 堂完之後._." 簡直就係岩岩游完水上尼..
係禁熱ge 狀態底下!
竟然仲有條木咀用原子筆畫我張枱!
激死我\_/" 擦到我死死下\_/"
唉...好熱呀。口。" 有無人可以打救我呀?