DevilHikari
暱稱: Hikari
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
再闖珀麗灣
搵野食
再闖魚旦灣
殺上長亨
港島牛河日
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蘑菇のBlog
小啤啤のBlog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 7
今日人氣: 9
累積人氣: 1690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

陰天   2007 年 6 月 12 日  星期二   陰天



再闖魚旦灣

刊登時間:2007-06-12 11:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

我講緊ge魚旦灣其實即係愉景灣 , 今日無野做所以唸住入去影車 , 主要捕新泥果架大陸MAN

今日唔知行咩運 , 坐東涌線一去到就係新泥ge k-train , 終於以一試新k-train ge"威力" ,

加速比觀塘線果d舊k-train柔 , 好有KCR SP1900影子 , 但減速仍然有k-train通病 , "急"

但整體都可以接受 , 所以我比佢85/100 . 到左欣澳站影左一陣 , 當然有影埋迪士尼列車 .

跟住隔左班車 , 又泥k-train , 不過呢架冷氣唔太夠 , 比80/100 .

到左東涌 , 影左幾下就入愉景灣 , 入去架MAN又係唔夠冷氣 , 反而出泥果架就正爆 .

最後坐E41番 , 又行運 , 泥架笑直 , 不過要企位 , 足足企成個幾鐘 , 個司機又碌車 , 頂...... ......

 



訪客留言 (返回 DevilHikari 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]