我講緊ge魚旦灣其實即係愉景灣 , 今日無野做所以唸住入去影車 , 主要捕新泥果架大陸MAN
今日唔知行咩運 , 坐東涌線一去到就係新泥ge k-train , 終於以一試新k-train ge"威力" ,
加速比觀塘線果d舊k-train柔 , 好有KCR SP1900影子 , 但減速仍然有k-train通病 , "急"
但整體都可以接受 , 所以我比佢85/100 . 到左欣澳站影左一陣 , 當然有影埋迪士尼列車 .
跟住隔左班車 , 又泥k-train , 不過呢架冷氣唔太夠 , 比80/100 .
到左東涌 , 影左幾下就入愉景灣 , 入去架MAN又係唔夠冷氣 , 反而出泥果架就正爆 .
最後坐E41番 , 又行運 , 泥架笑直 , 不過要企位 , 足足企成個幾鐘 , 個司機又碌車 , 頂...... ......
|