蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 開心 分類: 蝶、

今日12點就起身啦..

但琴晚做功課做到3點咯..唉

數學真係開始覺得好難..=.=

開始5識做功課了..

點算好???

 

1點幾,他奶黎咗屋企,

然后我地系屋企玩咗陣,就去咗新北江食嘢,超肚餓啊

但去到我又係食咗小小嘢就飽了..

唉..哩排都係咁,5通真係有厭食癥?

 

然后我地又去咗銀座,

搵下之間聽過既兒童機鋪,但我搵5到咯

然后我地就去行百佳..

最后我送他奶去坐車,然后自己返屋企啦..

有d攰,想訓覺啦^^