今日好似好多人生日啵..
各位生日既朋友,happy birthday!!!
lunch,好多場生日會··
哈哈,好熱鬧啊··
下晝,通識堂,悶到爆..成日都5知系度做咩咯···
又要做通識剪報啦··好煩呀···
可5可以5做??
放學,English listing UT,
又死咗··無奈咯··
后邊系課室留咗陣,然后同大家一齊落學teen堂做功課..
后邊又跟著小晴周圍走...
最后做咗一陣Math啦··呵呵,
馬仔本來要做化學,后邊搞到系度教我數學···結果自己就冇做··
死啦··哩排數學差咗好多···
5知點算···
然后,7點幾啦,就同馬仔一齊返屋企^^
今晚Chicee同我講,話聽日要Econ 測驗··死得
我5記得咗,連書到冇帶··
唉··仲有中文啊··點算呢···
|