蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 呆滯 分類: 蝶、

今日測ECON,

不過成績好似都OK既..(自我感覺良好..)^^

 

下晝PE堂,第一次玩籃球呀,,,

哇哈哈..一開始5想玩,點知后邊玩到上癮咯..

哈哈,但係都係好差..唉···

放學之后系咁比馬仔同強強笑咯..

我第一次玩渦..算係咁啦..

起碼都有入過籃呀..

 

下午,又再一次聽MISS話上次班會活動,我地比人投訴..

真係有d想爆粗咯..

咩人黎架..原來真係有人係咁無聊既咯..

我地都只不過係玩得開心d姐,你洗5洗咁呀?

話曬我地都仲系青春期,玩成咁樣,我真係5覺得過分咯..

雖然,我地可能真係吵咗d..但你洗5洗咁呀?

打電話投訴我地學校,算

仲影埋我地d相,仲要爆到去報社,你無5無聊d呀?!

洗5洗搞到咁大先?

需5需要搞到去差館呀?

真係..無聊得濟 你5去打牌,5去睇電視劇,黎睇我地做乜!!!

5明d人咩思想咯···

 

講真,我真系好5鋸..

但miss and 阿sir話要我地同人道歉咯..

同校長,仲要幫我地解決問題既老師們道歉,我肯..

但係你要我同個邊個邊個道歉..我真系有d做5到咯··

我直呈想鬧佢了..更何況話道歉?

 

但我真係5想渣古同蠔油5開心..

唉...