今日測ECON,
不過成績好似都OK既..(自我感覺良好..)^^
下晝PE堂,第一次玩籃球呀,,,
哇哈哈..一開始5想玩,點知后邊玩到上癮咯..
哈哈,但係都係好差..唉···
放學之后系咁比馬仔同強強笑咯..
我第一次玩渦..算係咁啦..
起碼都有入過籃呀..
下午,又再一次聽MISS話上次班會活動,我地比人投訴..
真係有d想爆粗咯..
咩人黎架..原來真係有人係咁無聊既咯..
我地都只不過係玩得開心d姐,你洗5洗咁呀?
話曬我地都仲系青春期,玩成咁樣,我真係5覺得過分咯..
雖然,我地可能真係吵咗d..但你洗5洗咁呀?
打電話投訴我地學校,算
仲影埋我地d相,仲要爆到去報社,你無5無聊d呀?!
洗5洗搞到咁大先?
需5需要搞到去差館呀?
真係..無聊得濟 你5去打牌,5去睇電視劇,黎睇我地做乜!!!
5明d人咩思想咯···
講真,我真系好5鋸..
但miss and 阿sir話要我地同人道歉咯..
同校長,仲要幫我地解決問題既老師們道歉,我肯..
但係你要我同個邊個邊個道歉..我真系有d做5到咯··
我直呈想鬧佢了..更何況話道歉?
但我真係5想渣古同蠔油5開心..
唉...
|