蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 傷心 分類: 蝶、

今日好down呀..

 

今朝早出到門口,先發覺自己冇帶冷3..

然后話天氣5係好凍姐,不過,開冷氣就真係好凍咯..

(多謝梓榆下晝借冷3比我^^)

 

去到學校,先發覺自己好似又5記得帶計數機同英文nots,

晨早就遇到d咁既嘢..好無奈.

 

其實面對數學test,我真係5多緊張咯..

但係,點解,做果份卷果陣,我個腦一片空白?

心不在焉地寫咗5知d咩啦..

雖然我都同阿成借咗部計數機(阿成,多謝你^^)

但可惜,我5識用,,所以,有計數機同冇都冇咩區別,,

到咗最后十幾分鐘,我先開始清醒··

但發覺自己竟然連最基本既都5識...

就黎崩潰...

 

考完之后,我真係想哭咯..

我竟然..我竟然衰數學呀!

點可以..點可以比自己衰哩科架?

我點可以,,,,,,,

 

返到屋企..爸爸阿姨都未返,,

肚餓,然后就去搵d嘢食.

冇咩食,得我5中意食既蘋果,林住整蘋果沙律食啦

結果,第一次切蘋果,就切到隻手指···

痛到我呀,,然后就系度流血··

留咗好耐,發覺屋企冇膠布,打電話叫爸爸買返d黎..

無奈·.

黎杰,馬仔,強強知道咗之后都O曬嘴咯..

 

發覺今日好慘..