今日好down呀..
今朝早出到門口,先發覺自己冇帶冷3..
然后話天氣5係好凍姐,不過,開冷氣就真係好凍咯..
(多謝梓榆下晝借冷3比我^^)
去到學校,先發覺自己好似又5記得帶計數機同英文nots,
晨早就遇到d咁既嘢..好無奈.
其實面對數學test,我真係5多緊張咯..
但係,點解,做果份卷果陣,我個腦一片空白?
心不在焉地寫咗5知d咩啦..
雖然我都同阿成借咗部計數機(阿成,多謝你^^)
但可惜,我5識用,,所以,有計數機同冇都冇咩區別,,
到咗最后十幾分鐘,我先開始清醒··
但發覺自己竟然連最基本既都5識...
就黎崩潰...
考完之后,我真係想哭咯..
我竟然..我竟然衰數學呀!
點可以..點可以比自己衰哩科架?
我點可以,,,,,,, 
返到屋企..爸爸阿姨都未返,,
肚餓,然后就去搵d嘢食.
冇咩食,得我5中意食既蘋果,林住整蘋果沙律食啦
結果,第一次切蘋果,就切到隻手指···
痛到我呀,,然后就系度流血··
留咗好耐,發覺屋企冇膠布,打電話叫爸爸買返d黎..
無奈·.
黎杰,馬仔,強強知道咗之后都O曬嘴咯..
發覺今日好慘..
|