今日下晝,他奶搞bbq慶祝生日
不過遲咗好多咯··
我同他奶都成7點半先去到蝴蝶灣··
然后等齊人之后,就開始燒嘢食··
好耐冇見以前d 同學仔啦··
燒完嘢,然后切蛋糕..
后邊他奶陪我去睇我最最中意既海呀∼
超開心,真係好中意海!
中意海風吹既感覺··
中意睇海同天一齊..
感覺好舒服···
令人好放松···
到咗11點半左右啦,我就返咗屋企先,因為第二日要補習
他奶,陪5到你通頂,sorry呀!