今朝去補習..
然后做完功課就早退去深圳搵Dilen,
出去幫琪琪買禮物!
去咗我最最驚既東門..
見到d“賣花小女孩”,超恐怖咯,,
但好彩都係買到禮物!
玩咗成日,我地仲去埋機鋪打機..
哈哈,好好玩呀!
返到屋企,本來約咗人黎屋企玩,不過后邊見到爸爸佢地好攰
希望佢地可以好好休息
所以就叫佢地5好黎,佢地就叫我出去咯..
基于覺得自己失約,我就出咗去..
然后,去到m記,就聽佢地幾個系度吹水,,
我就坐埋一邊都5知做乜..
然后佢地話走啦,又5知去邊渦..
我又比人晾系后邊自己行..真係5知自己系果度做乜咯!
好火..
叫到我出去又丟我系一邊,算咩呀?
然后我就話我返屋企先,.,
佢地知道我發脾氣,叫我5好嬲..
但我真係好火咯..
或許係我自己太小氣吧..
唉,,好5開心咯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|