|
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
2009-10-28  |
分類: 蝶、 |
5知點解,
哩排咁攰既?
5通係因為前一排成日太夜訓,宜家身體想補返數?
今日lunch之后做英文錄音,
做咗好耐,,但未做曬,.
放學又繼續啦,,
但係,又係做咗好耐..
無奈,.又肚餓渦,,唉··
陰公-.-
宜家數學學函數,.,
之前系大陸,哩個就係我系數學中最差既一個部分,,
估5到仲要學渦?
開始慢慢feel到自己有d跟5到,.
做5出d數學,feel到好down咯,,
數學,係我最最值得驕傲既一科,我5想跟5到呀,.
聽日就班會活動啦!
希望可以開開心心!
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 179 | »
|