蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 疲倦 分類: 蝶、

5知點解,

哩排咁攰既?

5通係因為前一排成日太夜訓,宜家身體想補返數?

 

今日lunch之后做英文錄音,

做咗好耐,,但未做曬,.

放學又繼續啦,,

但係,又係做咗好耐..

無奈,.又肚餓渦,,唉··

陰公-.-

 

宜家數學學函數,.,

之前系大陸,哩個就係我系數學中最差既一個部分,,

估5到仲要學渦?

開始慢慢feel到自己有d跟5到,.

做5出d數學,feel到好down咯,,

數學,係我最最值得驕傲既一科,我5想跟5到呀,.

 

聽日就班會活動啦!

希望可以開開心心!