今日係陸運會,,
天氣好好,5會好熱,仲有幾陣涼風吹過..好舒服,
好中意咁既天氣!!!^^
我5識路去,不過好彩,龍龍話帶埋我去,
哈哈,多謝你呀,龍龍!
上去看臺,同情人一齊坐,,^^
后邊又識咗一個new fd--馬仔!
然后我一直纏住強強同馬仔傾計,玩..
哈哈,,雖然陸運會真係幾悶下,但都好彩有人陪我姐..
雖然今日我冇比賽,不過
凈係坐住都覺得好攰,,
情人仲辛苦,佢去幫手拉拉隊,叫到把聲都變咗..
今日都幾多人跑3000m架..
不過我覺得會好辛苦,,
今晚仲同情人,仲有幾個fd去膠原屋企玩..
好攰呀··
|