今日,渣古為咗我地成班喊咗,,
好心痛,好內疚
由細到大,我從黎都冇見過任何一個老師系學生面前喊過
渣古,係唯一一個
而且,係因為我地,,
哩排我地班做咗太多令佢失望既事,,
都係我地5生性,令佢傷心難過..
渣古,你流既眼淚,5單只滴系地下,亦都滴系我心里邊..
渣古..我知道,我系你教既科目--英文,5算係好優秀,但我真係會比心機落去學!
我5想令你失望!
后邊,我地成班lunch系班房商量點樣令渣古原諒我地,
到班主任堂果陣,蠔油上咗黎,講咗句“渣古5會見到架啦,佢5上黎啦!”
果一刻,突然覺得真係好失落,覺得好難過
我地令渣古太傷心了..
但最終,渣古都係上咗黎,全班向佢say sorry!
渣古冇出聲..然后叫我地坐低,搞掂班務,,
渣古,希望你原來我地啦!!!
今日聽聞有個新同學會轉黎我地班,而且成績5錯tim∼
嘩,,又多個競爭者
|