今朝早要去補習..
真係好痛苦既一件事,,8點起身,,真摞命-.-
上堂..大旭以為佢同我一齊既,結果佢其實係10點既《,
但都係陪我..哈哈
有d覺得補習似乎冇咩用,,
10點幾,返屋企,,
然后幫屋企晾3同洗碗,,
11點半到出去同爸爸食飯..
然后就去咗學校,,睇Annie練習,仲幫人買M記.
后邊2點度,差5多散場啦,,我地幾個都去咗G01室,睇佢地玩
果度有一架鋼琴,我就叫ZY彈琴比我聽,,
然后聽佢彈我哩排好中意聽既舊歌--『童話』
最后,佢同Joey仲教我彈琴,,超開心呀!
由細細個開始,我就一直一直都想學鋼琴,,可能覺得彈鋼琴既人比人既feel好優雅,,哈哈
但..一直都冇機會學,對我黎講,點都係一種遺憾,,
今日有機會學,真係好開心,,我學咗一段5知叫咩既,,然后仲有光良既『約定』同『鐵達尼號』既中間部分,,
哈哈,估5到我都有機會可以彈,,
ZY,Joey~多謝你地!
一直玩到6點幾,我同ZZJ出去食飯,,
然后佢仲陪我去睇我好耐都冇去睇既海,,哈哈,我最最最中意既海,,,
但係,發生咗件既尷尬既事,,唉,,
|