今日返去睇他奶佢地跳舞比賽呀
我1點半同他奶一齊返深培先,睇佢地練舞..
原來,之前甘甘9月份有系facebook度留言叫我去學返跳舞架
而且係禮拜六架,
但係由于我自己5多玩facebook,所以一直都5知·..
馬仔話,都係我自己啦..都5玩fb既..唉∼
真係無奈..
后悔咗成日..
好中意佢地宜家哩隻舞..
真係好想學返..
但,我所顧及太多既嘢··唉..
究竟,我該不該返去?如果,有機會,我應該抓住的,對嗎?
我真係5想令自己再后悔··