|
|
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
2009-11-03  |
分類: 蝶、 |
發覺哩排開始有越來越多5開心既事..
我發現自己脾氣越來越差,,
我發現自己越來越無能為力...
xx,你以家算點?
每次都話我同邊個邊個男仔咩,.
講真,我受夠了!
每次都係咁,以前係,以家都係
究竟你想點先可以收聲呀?
同男仔做fd,有錯咩?
我同個個男仔都咁好,你不如講曬佢?
有意思咩?真係有意思咩?
我5覺咯,,
小孩子既把戲,我既然都為此而煩惱,.
都5知係我真係5夠成熟,定系我EQ差..
我真係5想再多左解釋,再解釋都係無謂,不是嗎?
我都攰了..
為哩d嘢一次又一次咁發脾氣,我都無奈曬..
我都5想好似以家咁呀!
xx,你知5知道,今日你對我講既所有..
真係令我好難受..
或者你既本意真係冇嘢..
但你講既說話,..我..無奈曬..
我知道我錯,我真係知道,
但我真係冇辦法可以做到完美..
又有邊個去了解?
我都估5到我會為哩件事哭..
呵..
我做錯咗,咩都錯咗!!!!!!
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 179 | »
|