蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


2009-11-03 傷心 分類: 蝶、

發覺哩排開始有越來越多5開心既事..

我發現自己脾氣越來越差,,

我發現自己越來越無能為力...

 

xx,你以家算點?

每次都話我同邊個邊個男仔咩,.

講真,我受夠了!

每次都係咁,以前係,以家都係

究竟你想點先可以收聲呀?

同男仔做fd,有錯咩?

我同個個男仔都咁好,你不如講曬佢?

有意思咩?真係有意思咩?

我5覺咯,,

小孩子既把戲,我既然都為此而煩惱,.

都5知係我真係5夠成熟,定系我EQ差..

我真係5想再多左解釋,再解釋都係無謂,不是嗎?

我都攰了..

 

為哩d嘢一次又一次咁發脾氣,我都無奈曬..

我都5想好似以家咁呀!

 

 

xx,你知5知道,今日你對我講既所有..

真係令我好難受..

或者你既本意真係冇嘢..

但你講既說話,..我..無奈曬..

我知道我錯,我真係知道,

但我真係冇辦法可以做到完美..

又有邊個去了解?

 

我都估5到我會為哩件事哭..

呵..

我做錯咗,咩都錯咗!!!!!!