今日放學同我地班好多同學仔一齊去睇『2012』
一部災難片..
有d令人震撼,令人深思..
都有d令人感動..
都算一部好5錯既戲..
睇完戲..差5多10點幾返到屋企..
后邊同馬仔and強強sd sms,后邊又走咗出去玩..
哈哈..
然后又一直玩到1點先返屋企..
強強同馬仔一齊送我返去,(多謝你地呀^^)
返到屋企,沖完涼..就好攰啦...
發覺哩排成日都好攰..5通,我開始冬眠?
嗯嗯..不過,有足夠既休息都係好既..哈哈