4.1
話咁快又到咗生日啦.
這個是令我又愛又恨既B‘Day~
我想繼續享受18歲,但可惜已經成為過去式了.
我能做的,只有努力將來.
說說生日那天的情景吧~
早上剛到學校,就收到米奇既一個kiss~:-*
之後老公仔就送咗愛心早餐比我, 仲有個麵包,食咗~
之後陸續聽到好多人同我講生日快樂,仲收到好多禮物~~~
呢個系班會活動既禮物~
+2送既禮物,佢話6月會再送過呢~
徒弟仔送既奶嘴&奶樽~因為我話我鍾意咬野~哈哈.超可愛,超得意~
小晴偷偷放系我臺面的禮物~多謝你~^^
友意送的禮物~真是令我又愛又恨
放學之後,因為我地組贏咗,有下午茶時間 渣古買咗好多KFC比我地食~
一開始我想叫買馬仔一齊來玩,但佢話5過來,之後就有小小5開心啦..
過咗一陣,當我手摞住一隻雞翼咬緊果陣,突然友意熄咗燈,馬仔手捧住一個我最最中意既朱古力蛋糕-魔鬼蛋糕 入來
我當場呆咗下..我估5到佢會呃我,(5系嬲,只系好驚喜 )
之後就同大家一齊食蛋糕,食雞~仲有影相~

之後馬仔就返屋企換3先,我繼續系學校玩多陣,之後佢再來接我,送我返屋企換3先.然後我地系度玩子傑送既禮物∼∼∼
8點幾,我地冒著不怕死的精神去元朗食壽司~ 仲有三文魚&鰻魚壽司,5記得影底><
之後,我地又好似平時咁返到天水圍,慢慢行返屋企...
真希望以後的生日都能有你陪伴在身邊~
這個生日,
有你,
有5D,
有大陸朋友的祝福,
還有很多很多人,
我過的很快樂~
|