琴日系中秋節,
過得好開心,好感動.
好多好多人去咗宗源屋企,
大家各有各玩,麻將,X盅,電腦....
一開始玩X盅,輸咗要飲酒><
試過有兩次要飲曬成杯,老公仔就幫我頂咗..
飲酒都飲到飽=.=
但後邊,可能因為飲得太急,
我第一個醉咗-.-
怎麼說呢,有人話,我系"身醉心不醉"
我既意識都幾清晰,但頭陣系好暈好暈,,
之後就癱系沙發or床度,比老公仔抱住訓,,
哇咔咔...~~~
再之後,就睇到一個又一個人開始醉,
首先系魚蛋啦,搞到阿珠好似湊仔咁湊佢...
之後就系杜杜,我笑咗好耐,
明明個個人都想我快d訓,老公仔亦到系咁哄我訓,
但杜杜一出來,聽佢講埋d白癡野,又聽到旭旭系咁哄佢訓,
笑到我傻呀..
我每次爭d訓咗,然後聽到之後又笑到醒..
老公仔肯定好無奈...
sorry呀><我真系控制5到...
之後,陸陸續續個個醉咗既都訓曬,
而冇醉既一個個就坐系廳到,是但搵一個地方訓.
我都差5多,嘔咗2次之後雖然清醒咗d,但當想搵個地方訓果陣,
發覺宜家比醉咗既人訓曬..
無奈..我都5知成晚系點過的.
只知道,老公仔一直都系我身邊,足足攬咗我成晚,比我訓,
但我頭好痛好痛,根本都訓5著..
而老公仔就一直咁陪住我...
直到4,5點啦,我地先坐系地下,挨住張床訓咗陣..
睇得出老公仔好攰,真系好攰..
成晚要湊女咁湊我,我又5肯訓..都難怪佢咁攰既..
第二日起身之後,
阿珠佢地個個都話我,我覺得馬仔好偉大呀.
成晚為咗你冇訓,
阿珠仲要話,如果5系你5訓,馬仔一早訓咗啦.
我錯咯><
(但我訓訓下果陣,你自己夠來叫我起身陪你玩啦><)
總而言之,大家起身之後,
傾返琴晚既事,個個都笑咗,
雖然系好辛苦,
無論醉咗&冇醉既,都好辛苦.
而我,最大既感受應該系感動啦。
除咗幫手照顧我既朋友仔啦,多謝你地,
我都好感動老公仔為我做咗好多野.
好感動老公仔抱住我訓咗成晚,
好感動老公仔幫我頂酒,
好感動老公仔一直要哄5肯訓教既我,
好感動老公仔好細心地,當有燈照住我訓教果陣,用手遮住d光,
好感動老公仔同所謂既"情敵"爭風吃醋既情景.
好感動老公仔明明自己攰,仲要比我訓得好d...
好感動好多好多..
多謝你呀老公仔,love you~
呢2張,互相偷拍既相

|