蝶、私人世界
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 9 月 23 日  星期四   雷雨


中秋節 滿足 分類: 蝶、

 琴日系中秋節,

過得好開心,好感動.

好多好多人去咗宗源屋企,

大家各有各玩,麻將,X盅,電腦....

一開始玩X盅,輸咗要飲酒><

試過有兩次要飲曬成杯,老公仔就幫我頂咗..

飲酒都飲到飽=.=

 

但後邊,可能因為飲得太急,

我第一個醉咗-.-

怎麼說呢,有人話,我系"身醉心不醉"

我既意識都幾清晰,但頭陣系好暈好暈,,

之後就癱系沙發or床度,比老公仔抱住訓,,

哇咔咔...~~~

 

再之後,就睇到一個又一個人開始醉,

首先系魚蛋啦,搞到阿珠好似湊仔咁湊佢...

之後就系杜杜,我笑咗好耐,

明明個個人都想我快d訓,老公仔亦到系咁哄我訓,

但杜杜一出來,聽佢講埋d白癡野,又聽到旭旭系咁哄佢訓,

笑到我傻呀..

我每次爭d訓咗,然後聽到之後又笑到醒..

老公仔肯定好無奈...

sorry呀><我真系控制5到...

 

之後,陸陸續續個個醉咗既都訓曬,

而冇醉既一個個就坐系廳到,是但搵一個地方訓.

我都差5多,嘔咗2次之後雖然清醒咗d,但當想搵個地方訓果陣,

發覺宜家比醉咗既人訓曬..

無奈..我都5知成晚系點過的.

只知道,老公仔一直都系我身邊,足足攬咗我成晚,比我訓,

但我頭好痛好痛,根本都訓5著..

而老公仔就一直咁陪住我...

直到4,5點啦,我地先坐系地下,挨住張床訓咗陣..

睇得出老公仔好攰,真系好攰..

成晚要湊女咁湊我,我又5肯訓..都難怪佢咁攰既..

 

第二日起身之後,

阿珠佢地個個都話我,我覺得馬仔好偉大呀.

成晚為咗你冇訓,

阿珠仲要話,如果5系你5訓,馬仔一早訓咗啦.

我錯咯><

(但我訓訓下果陣,你自己夠來叫我起身陪你玩啦><)

 

總而言之,大家起身之後,

傾返琴晚既事,個個都笑咗,

雖然系好辛苦,

無論醉咗&冇醉既,都好辛苦.

 

而我,最大既感受應該系感動啦。

除咗幫手照顧我既朋友仔啦,多謝你地,

我都好感動老公仔為我做咗好多野.

好感動老公仔抱住我訓咗成晚,

好感動老公仔幫我頂酒,

好感動老公仔一直要哄5肯訓教既我,

好感動老公仔好細心地,當有燈照住我訓教果陣,用手遮住d光,

好感動老公仔同所謂既"情敵"爭風吃醋既情景.

好感動老公仔明明自己攰,仲要比我訓得好d...

好感動好多好多..

多謝你呀老公仔,love you~

 

 

呢2張,互相偷拍既相