生活日記
Dickson_156
暱稱: dickson
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
前途
快樂既時限
Christmas
悶了很多天
係時候啦
文章分類
全部 (20)
foR MYSELF (5)
平常事 (7)
給自己的信 (4)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 281
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


快樂既時限 不安 分類: 平常事

   其實呢個問題我由細到大都覺。只係最近呢個問題一年比一年煩。點解我會話煩?

好簡單姐,係呢個屋企,每次開心既時間都一定唔會多過三個字。最記得我地最開心既事就係去睇戲,個時係新年。成場孰我地都笑得好開心,但

係出戲院之後就冇咩點笑過。

  我諗應該係我由小學去中學開始∼∼我就好難搵到機會比自己真真正正咁開心地笑一次//////////因為每次我笑既野,都係人地既唔好,可以話係

人地既不是。除左呢樣野之外,我就冇咩機會會笑。

  可能都關我讀書事。係英文班冇一個朋友,幾悶下,朝朝番到去就咁坐or訓。跟著成日都想搵一個機會比自己好好咁訓番一次。中一個陣,

我都係英文班,但可能自己未成熟掛,所以冇咁留意呢啲。成長左啦,個人都成熟左。諗野既方式都唔同左。

  我係度想同我爸爸講,唔好玩missing啦, that's not funny. 因為琴晚食飯既時候 爸爸同佢阿媽吵架,搞到爸爸自己一個人走左唔知去邊

度,琴晚真係好擔心。擔心唔知會有咩事。

  至於感情方面。。。。。。。唔講啦。

  總之,我因為佢變左好多。

  未來??  當然係希望可以有全級頭十名啦。同埋比賽有第一名。

  仲有,希望呢個屋企開開心心,唔會再咁多煩惱。

 

   個心好似放低左好多野係度。但都冇所謂啦。最緊要有你地呢班朋友陪我。






訪客留言 (返回 Dickson_156 的日誌)


iamlyukki 於 2010-12-24 12:03 PM 發表:
:D.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]