今日我無帶英文書同geog書,
點之英文堂唔駛用英文書,因為教d無聊野,
geog堂做左quiz,quiz改正同埋講返第5課,
又唔駛用書,
好好彩呀!!!
wahaha.........
跟住放學要練波,
練練下波,呀趙sir嚟左,
我嗰時好緊張,
不過都無比人入過,嘻嘻......
踢完,出左埸邊,之後趙sir就不停咁喺到鬧,
話做咩企喺個死位到呀?做咩唔上前呀?嗰到有空位,做咩無人嫁?.....
不停咁鬧,鬧左10分鐘,不過佢無鬧過我,
因為我表現突出(講笑),係因為我無失過波,
鬧完就走lu....
跟住趙sir話星期一同我地練波,不過我嗰日要補課呀,
補課好定係練波好???
不過而家唔係諗呢樣野,而家係要準備聽日嘅比賽,聽日一定要贏
上次係因為一d私人問題先會和波嫁咋,
今次一定唔會嫁la,一定贏(估嫁咋),
唔打住la,88.....
|