今日返學無特別野,
再一次無野講,
今日我要返小學,所以早退左,
喺lunch果陣,我已經走左,
去到,見到好多小學同學,d女仔個樣好7,跟住上禮堂,佢地綵排緊,兩點三十先開始,
首先有兩個人[up]左好多廢話(係致謝詞),
跟住頒獎,頒完獎之後就表演,
表演完之後就有個茶會(呢個係我去嘅目的),
食飽飽之後,我就返左中學,我見唔到有人,就諗住返屋企,
我嗰陣時居然唔記得左佢地要補課,
之後我搭巴士走左,
係佢打嚟,我先記得返....
嘻嘻...我真係無記性呀,
今日打住咁多先la,88.......
|