今朝9點幾俾人嘈醒左!
D人係出面係咁嗌!
又有警察.消防同救護車個D聲喎!
攪到我以為有事發生呀!
點知係冇事既!
之後就玩下電腦啦!
11點幾就去左沖涼!
之後就睇電視!
睇完就搭的落apm!
嘩!
去到勁多人呀!
原來都有好多藝人黎呀!
冇記錯就係宜D啦!
有鄧麗欣.薛凱琪.廖碧兒.鄭融.方力申.吳卓羲.黃宗澤同側田!
方力申係最靚仔既一個呀!
哈哈!
我睇左一陣就冇睇!
因為部相機冇電呀!
唉!
返到家!
唸住晏D再落過去!
點知唔記得左!
啊Kam生日快樂!
今朝11點幾先起身!
係到發左個夢呀!
勁正呀!
如果實現就好啦!
不果係冇可能既事黎嫁!
我為有等天日啦!
之後就硬汁野!
有成3個垃圾袋咁多既垃圾!
宜家D耶勁整齊!
不果好快又亂反!
嘻嘻!
上面張相靚唔靚呀!
係佢地既全家相呀!
今日我做過D咩!
我唔係好記得啦!