今朝9點幾起身!
之後食完早餐就出去啦!
係荔景揾完啊婆佢地之後就出發啦!
今日都好多人呀!
勁多MIC!
去到就做白老鼠!
試玩左個個馳車天地!
幾正呀!
之後就去左睇米奇幻想曲!
好正好有動感!
不果D MIC既細佬係到硬跳黎跳去捉個D 3D既耶!
之後又做多次白老鼠!
試玩左幸會史迪仔!
好好玩呀!
係到同史迪仔傾計呀!
之後就去左玩巴士光年星際歷險!
跟住就去左大街餐廳食野!
食完野就去森林河流之旅!
嘩!
好正呀!
由其係最後個段呀!
之後就去睇巡遊!
之後就去左幻想世界火車!
跟住就去左米奇金獎音樂劇!
都幾好睇嫁!
不果後面D MIC既細佬係咁講耶!
好鬼嘈呀!
跟住就去睇我既至愛小熊維尼歷險之旅!
正呀!
跟住就去左玩飛越太空山!
嘩!
超正呀!
夠哂激呀!
之後就去玩瘋帽子旋轉杯!
玩完就去左睇下D商店!
睇到7點幾就去睡公主城堡等放煙花!
一到8點正!
星夢奇緣煙花表演開始啦!
嘩!
好靚呀!
有D MIC話香港D煙花一定靚過大陸!
睇完就去左商店睇耶!
最後我睇中左3件衫!
之後就搭MTR去TW食飯!
食完就返家!
返到去已經攰到死啦!
今日既行程冇記錯既!
大概就係咁啦! |