今朝6點幾起身!
整好哂耶就出門口啦!
搭搭下車有一班MIC入左黎!
講耶講到勁大聲!
之後就有個男人話佢地啦!
不果佢地冇理到!
之後係太子等車個時!
又係有個男人講電話講到勁大聲!
仲要爆粗!
今日我最後一日搭MTR返KCCKC!
估唔到我可以同亂毛一班車呀!
之後又係咁啦!
返到去派成績表!
平均分合格喎!
之後就落禮堂聽耶!
起初好悶呀!
之後頒獎個時就好興奮啦!
特別係耀傑呀!
放左即刻返屋企揾衫!
之後再出西九!
去到班仔都未到!
之後等左好耐!
咁佢下面仲有間咁就落去問下啦!
點知都係冇!
上返去等多陣就有啦!
不果啊大.女神同啊Ka唔知因咩事走左!
我地又揾唔到佢地喎!
之後大B又嬲!
哂班仔又走哂!
之後我地就唔理食先!
好肚餓呀!
食食下佢地返黎啦!
我地一行12人!
有我.啊wing.敏兒.啊明.啊喜.啊臭.矮仔.大B.啊清.馬仔.莫駿同國澆!
係到係咁食啦!
食到都差唔多啦!
咁就玩遊戲啦!
我都食左2.3件呀!
國澆食到嘔呀!
矮仔同莫駿食到喊呀!
4點幾就走人啦!
咁我就同啊喜返KF警署整耶!
之後就返啊婆家!
睇睇下電視!
硬流鼻水!
之後就落左去睇DT!
睇完就去社區中心等大B!
等左成2.3個字!
佢先同矮仔落黎!
之後攞完耶我就歸家!
返到去食完飯!
就去左攞衫同買衫!
之後就歸家! |