今朝7點幾就起左身!
勁攰呀!
之後就去KF M記揾佢地啦!
跟住就返學啦!
嘩!
正呀!
我.啊thy.啊wing.思琪同敏兒派左同一間呀!
之後就去左矮妹屋企換衫!
跟住就去左唱K!
唱完我就返歸!
4點幾出左去LCK!
去睇耶啦!
跟住就出左MK!
行多陣就返屋企啦!
夜晚被我跌爆左部電話!
攪到我冇哂你地D電話呀!
今朝起身之後既感覺!
好似冇訓過咁!
係勁攰!
之後就係yahoo打下牌啦!
跟住就係咁硬睇反之前個D美女廚房!
笑死呀!
天日要返學校睇耶啦!
唔知個結果係點呢!
今朝10點幾起身!
之後整完一大輪耶!
就回家了!
返到去!
又係冇人!