唉!
到宜家我都唔知轉唔轉校好!
我讀崇蘭!
搭車就搭到暈!
但係就有啊thy.啊wing.思琪.敏兒同啊kam倍我!
我讀匯基!
搭車好方便!
但係就一個FD都冇!
宜家既我!
處於一個進退兩難既局面!
究竟我應該點樣決定好!
揾人教下我呀!
係我唸耶之際!
我就post左!
小方無雙譜既自制MV係到!
係小方D Fans整嫁!
Winnie生日快樂!
今日冇出到街!
成日係屋企硬唸耶!
唸深一層我真係好唔想讀宜間呀!
搭車都搭死我啦!
一次要轉成3轉!
咁就走左去send e-mail被教署!
希望佢幫我轉校!
夜晚同啊媽講!
之後舅父打黎話!
原來崇蘭係間好差既學校!
咁佢就話有個FD!
係我屋企夫近個間私學到教!
睇下個間收唔收人!
叫我過去讀!
攪到我宜家好煩呀!
如果有得重新黎過!
你話幾好呢!
今朝9點幾起身!
之後就出ST!
去到硬揾個間學校!
去到話要交錢!
我邊有呀!
之後啊wing同敏兒一齊拎錢出黎!
被我交學費呀!
thx哂!
整完就走啦!
去ST KCR食野!
食完就歸家!
因為已經冇哂錢啦!