| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 辛苦! |
分類: 未分類 |
今朝出門口個時就落雨!
之後就係KH MTR等啊廖同敏兒!
跟住又係咁啦!
C.L.派卷!
係合格既!
咁就對卷啦!
鄺sir俾少左分我!
改完一次又一次!
之後就普通話!
有新Miss!
好樣又好串!
好黑人憎!
下堂你就死!
跟住中文!
好鬼悶!
lunch之後Maths!
仲悶!
之後英文Dict!
冇溫過!
咁就係咁睇啊船!
跟住就口頭報告!
今日除左普通話堂!
堂堂周公都黎揾我!
我頂得幾辛苦呀!
遲早我頂唔住上堂一定訓教!
放左就同矮妹去左葵廣!
咁我地就行過眼鏡鋪啦!
之後有D勁好笑既耶發生左!
店員:先生你傅眼鏡被人撞咩左喎!
嗯!
都唔係好勁姐!
好快幫你整好!
佢就搶左個男人既眼鏡入左鋪頭!
我同矮妹終於睇到啦!
勁好笑!
之後就周圍行下!
我地唸住去眼鏡鋪再睇都冇得睇啦!
咁就去左租碟!
之後就歸家!
咁就係度睇碟啦!
之後就睇下電視咁!
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 攰呀! |
分類: 未分類 |
今朝我終於去到KH MTR揾啊廖同敏兒啦!
之後就過7仔!
跟住就返學!
之後就上中史!
昌哥派卷!
係肥左既!
昌哥勁巴閉呀!
用左4個字就對完卷啦!
跟住就教書!
我就同矮妹同大B send sms!
我地仲唸住打去天文台問耶!
之後就唸起矮妹咁就叫佢睇下有冇暴雨!
點知係冇既!
對對下就有D人中左考口試!
之後就中文!
係都整下耶!
跟住又有人中左!
耀傑仔講下D無聊耶又一堂!
跟住P.E.!
係到硬玩!
lunch個時叫Miss Ng唔好默書!
咁就變左天日默!
英文堂勁悶!
係咁對耶!
之後我終於頂唔到去左揾周公!
跟住世史!
派卷啦!
係合格既!
對完卷我又去揾周公!
放左學要劍擊!
練到我好鬼死攰呀!
腳都軟呀!
之後就同呂安去左KH搭車!
返到屋企就睇下電視!
睇完就係到睇左好多人既日記!
我發覺左一樣耶!
原來我身邊既人好多宜家有好多唔開心既耶!
但係宜D耶都係唔到我地話事!
算啦你地唔好咁啦!
係你既就係你!
就算你點整佢都整唔走!
唔係你既冇謂免強!
唔係大家都會好辛苦!
睇完之後整都我個心好沈重!
所以冇心機溫書!
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 哈哈! |
分類: 未分類 |
今朝我又係去唔到KH MTR等啊廖同敏兒啦!
咁就去左7仔啦!
之後就返學啦!
咁就上Geog啦!
派卷!
係合格既!
之後Art!
好無聊囉!
跟住中文!
小組討論!
撞正條好媽塊既題目!
lunch之後就係隻馬!
係到對TSA!
之後英文!
好悶呀!
咁就同矮妹send sms啦!
啊ka同大B係我隔離都要send!
真係媽塊!
放學出左門口去到差唔多到M記個到!
見到一架勁巴閉既車!
之後我地仲影相!
笑死!
跟住就去左葵廣!
之後就去吉野家食野!
跟住整多陣耶就歸家啦!
返到屋企就睇碟!
睇完唔係好想溫書!
咁就睇電視!
之後就訓啦! |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 123 | »
|