| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 6 日 星期四  |
| 睇戲! |
分類: 未分類 |
今日係第一日測驗呀!
測中文同EPA!
中文好唔得!
因為唔夠時間呀!
EPA就好D!
放左學就去食小雨天!
之後我.矮妹同啊魚去睇伊莎貝拉!
都唔係好好睇!
D啊婆D電話係咁響!
係咁喂!
真係媽塊!
跟住行多陣就歸家!
返到屋企係咁溫書!
又係冇教好訓!
好辛苦呀!
|
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
| 溫書溫到扑哂街! |
分類: 未分類 |
今朝10點就俾啊媽叫醒左!
食完早餐之後就玩左陣電腦!
之後11點幾就開始溫書!
係到溫中文啦!
溫到我想死呀!
好辛苦呀!
D耶又多到扑哂街!
點溫呀!
溫左一半多D就休息下!
之後又黎過!
夜晚就溫EPA!
仲扑街!
唉!
各位繼續俾心機呀! |
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
| 唔死心! |
分類: 未分類 |
兒童節快樂!
今日又係係KH MTR等佢地!
又係係7仔等佢地!
跟住就返學!
之後又係咁上堂!
放左學唸住去啊朗屋企!
點知唔得!
矮妹就唔死心!
係咁打電話揾地方!
點知都係冇!
行多一陣就歸家! |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 123 | »
|