| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
| 唉! |
分類: 未分類 |
今朝又係係KH MTR等啊廖同敏兒!
之後就行去7仔等啊ka同啊譚!
跟住就返學啦!
上電腦堂就自閉左1堂!
係我第一次聽啊sir講書!
之後普通話就默書同小測!
啊明就係到喊左陣!
跟住中文堂!
啊sir交低D功課俾我地做!
做完就係到聽歌同唱歌!
啊大.女神.敏兒.啊明同啊喜係到喊!
你地唔好咁啦!
之後就lunch啦!
跟住就Maths堂啦!
快馬都未教好就係咁做數!
佢都有病既!
之後就英文堂!
又係咁過!
跟住就週會!
聽講座!
聽完就去做Art!
之後就話呂安唔見左電話!
咁我就倍佢去G5同隻馬講!
之後就去搜書包!
不果冇料到!
之後就返課室玩九鴻!
跟住就係學校門口屌個個啊伯!
之後就去食M記!
6點幾就走人啦!
|
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
| 唉! |
分類: 未分類 |
今日又係咁返學!
之後又係咁上堂!
唯一唔同就係耀傑仔請左2日假!
又係莊sir代課!
放左學就有D耶發生左!
忽然間想飲酒!
就出左去買黎飲!
我就飲新力!
敏兒同啊明就飲珠江!
之後就同啊廖一齊行去KH搭車歸家! |
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
| Band Show! |
分類: 未分類 |
今朝被啊媽嚇死我呀!
我以為我自己唔知醒呀!
之後就係KH MTR等佢地啦!
敏兒一黎到見到我拎住袋耶!
以為我要上劍擊!
去唔到睇Bank Show!
之後返到去早會啊大俾左粒朱古力我!
之後又係咁上堂!
耀傑仔同隻馬都唔係度!
放左學就去禮堂!
去到文仔佢地係到整緊耶!
遲左開Show呀!
佢地唱唱下!
我地就成班人行哂上前面!
成個埸都幾好feel!
敏兒企係BB前面呀!
Miss陸叫我地返位!
我地冇人理佢!
之後布霖佢地玩到上台!
之後跳反落黎!
點知Miss陸話!
差唔多完個時文仔講左D耶!
我覺得幾岩!
睇完就走人!
今日個Band Show都幾成功呀!
Benz生日快樂! |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 123 | »
|