今朝又係係KH MTR揾啊廖同敏兒!
之後敏兒係到入電話卡又唔識入喎!
去到7仔佢地走哂!
因為就遲到!
咁我地就硬行快D啦!
返到去早會要睇個D54運動!
又要我地企係度喎!
之後就上Geog啦!
都幾悶下!
之後Art!
係到硬畫!
之後啊明係到玩倒洗手液!
倒左勁多!
之後就耀傑仔堂!
好悶呀!
係到硬頂住唔訓教!
lunch個陣我地硬玩點人!
笑死呀!
lunch之後就係隻馬!
硬做數!
跟住英文!
教左陣書又係硬對答案!
之後就係佢地做閱讀報告!
到啊Ming個時我地係度硬叫咀!
之後佢地係課室錄音!
我就硬睇社際!
之後就同啊譚落去睇!
係到硬睇睇到完!
之後就去葵廣硬買耶!
去到3樓眼鏡鋪!
個D人又係硬同人講個句野!
6點幾就搭車歸家!
返到家就係到睇電視!
之後就做左啊大份耶!
1.傳俾你既人係邊個?
啊大!
2.你是男or女?
女!
3.你有喜歡既人未?
未!
4.你希望你既愛人是怎麼性格的?
開朗!
5.你希望她/他做什麼令你感動?
唔知嫁!
我對個個人都唔同嫁!
6.你想唔想一次戀愛就結婚?
唔想!
7.你是否一個花人的人?
係呀!
8.你是否一個見人就鍾意既人?
唔係!
9.你會否因為她/他變心而生氣?
睇下我對佢既feel有幾多啦!
10.如果她/他說不再喜歡你,你有什麼感覺?
睇下邊個啦!
11.如果你對她/他已經沒有感覺,你會否第1時間跟她分手?
會!
12.你是否覺得這份東西很無聊?
一般啦!
13.你會否把這份問題傳別別人?
會!
14.把這份問題傳給5個人!!!
呂安.壽哥.啊K.啊男.烏龜! |