|
|

haha...又來了 |
分類: 未分類 |
自我介紹篇v_v;]
?"___1.你既大名-)丁丁
?"___2.英文名呢-)Kathy
?"___3.貴斤唷-) 14 la -3-v
?"___4.男定女-) 女----{其實我是男的....haha}
?"___5.電話咩台-) CSL
?"___6.覺得自己肥吾肥-) 唔肥
?"___7.覺得自己令吾令-) nonono T_T
?"___8.今日既天氣如何-) 超熱耶-﹏-
?"___9.今日既心情又如何-) 好好 ^U^
[FD 子篇ovo;]
叫多?"___10.你系米有好多fd-) 有幾個la-_-
?"___11.你覺得你身邊d fd系米真心知己-) 應該全部都是ba....
?"___12.你會吾會出賣你d fd-) 不會-U-
?"___13.你d fd又會吾會出賣你呢-) 十萬個不會ba...-v-
?"___14.請寫出你10位好fd子既名-)
1.CSY *0*------->一輩子好姐妹
2.蕭婷
3.台灣欣 xp
4.mable姐-------->一輩子好姐妹
5.莫sht xD'
6.晴----->一輩子好朋友
7.兒----->一輩子好朋友
8.華----->一輩子好朋友
9.ruby 姐 -0-
10.**
?"___15.最令囡-) .....各花入各眼la....
?"___16.最令囝-) 當中沒有男的 -v-
?"___17.最面阻阻-) 沒有
?"___18.最柒-) 我本人
?"___19.最可愛-) um.....她們走成熟路線 haha
?"___20.最鬼馬-) CSY
?"___21.最受歡迎-) .....mok sht 吧
?"___22.最豪爽-) mable
?"___23.最cool-) 大家都好熱情!! =_=
?"___24.成績最叻-) 莫sht & Taiwan欣
?"___25.成績最差-) 唔好意思講......
?"___26.最衰-) 個個都好好!!
?"___27.最令人羡慕-) .....欣欣lol
?"___28.邊1個系你心目中NO.1-) haha.....CSY & 婷 la!
[屋 K 篇-[]-;]
?"___29.系邊1區-)屯門.美樂 -O-
?"___30.屋K大吾大-) nono
?"___31.會吾會搬-) 麻麻地....
?"___32.屋K有幾多個人-) 5個 {一個工人}
?"___33.邊個最錫你-) Daddy lol ;-p
?"___34.有無兄弟姊妹-) 有妹妹 ;->
?"___35.你聽吾聽話-) 好聽話-..-
[愛情篇;3]
?"___36.你依家有無意中人-) Yes
?"___37.佢系-) 吾話你 gee
?"___38.佢鐘吾鐘意你-) .no la...
?"___39.[如鐘意]佢明吾明你既心意-) //
?"___40.[如鐘意]有無諗過1齊-) //
?"___41.[如鐘意]佢鐘意你d咩-) //
?"___42.[如鐘意]你認為佢系米真心-) //
?"___43.[如吾鐘意]你會吾會諗過自殺-) Sor'' 我唔會為仔死為仔亡...
?"___44.[如吾鐘意]你會吾會介手-) 從未諗過要去做 *_*
?"___45.[如吾鐘意]你有無諗過放棄佢-) 有....
?"___46.[如吾鐘意]你會吾會迫佢愛你-) 勉強無幸福!!!
?"___47.佢既性格系點-) 幽默....細心.....體貼...
?"___48.鐘吾鐘意佢既性格-) 嗯
?"___49.玩過三角戀味-) nono
?"___50.感覺如何-) 都話nono lol
?"___51.你清吾清楚你愛人既資料-) 一般la...
?"___52.你好想同你愛人講咩-) i love you =v=
[你會嗎??o3o;]
?"___53.你有無耳洞-) 沒...
?"___54.仲想吾想啪-) no
?"___55.你鍾吾鍾意自己個髮型-) okay la...
?"___56.你鍾吾鍾意自己個樣-) nono
?"___57.你會吾會化妝-) nono
?"___58.你會吾會帶飾物-) 有時...
?"___59.你會吾會無喇喇喊-) nono...我很樂觀!
?"___60.你會吾會無喇喇大叫-) 有病先會啫...
?"___61.你會吾會無近視就帶眼鏡-) 唔會...本身就有近視 -口-
?"___62.你會吾會走去學人偷野-) nono!!
?"___63.你會吾會特登走去笑人-) 而家唔會lu..
?"___64.你會吾會特登走去打人-) nono
?"___65.你會吾會成日掛住同1個人-) Yes....
[學校篇-v-;]
?"___66.你間學校叫咩名-) TMCSS
?"___67.系米好大-) Ok 啦
?"___68.系米好令-) 盼望新的圖書館.....
?"___69.你讀得開吾開心-) happy~
?"___70.你讀得叻吾叻-) 一般 -0-
?"___71.識既朋友多吾多-) 麻麻
?"___72.你間學校出吾出名-) 同上
?"___73.[如中學]Band幾-) band1 尾呱
?"___74.你既人緣好吾好-) 唔gee 呢
?"___75.你系咩班-) 3c 升 4A
?"___76.學號幾多-) 3c 時 19號
?"___77.班上既地位如何-) 無地位...
?"___78.你間學校多吾多老千-) -______-
?"___79.你間學校多吾多黑社會-) -________-
?"___80.你間學校多吾多令囝-) 有一定有既.....
?"___81.你間學校多吾多令囡-) 好多 *__#
?"___82.你最鐘意邊老師-) Miss 楊,Miss 袁......薯薯 xp''
?"___83.點解-) 好人...好薯 xp''
?"___84.你地校長系吾系好好人-) 呢個問題呢....答案應該呢....就係er.....ok la...
?"___85.[哎?"漏左題]某某你間學校系邊-) 建生
[My Fav0ur!te._.;]
?"___86.人-) Daddy,
?"___87.物品-) Hello Kitty
?"___88.書本-) 無特定...-_-
?"___89.電影-) Harry Potter (1-7)
?"___90.作家-) J.K ROWLING
?"___91.節日-) 聖誕節 ;->
?"___92.S0ng-) 珍珠國國歌....和<<金絲雀>>,<<吹個波>>
?"___93.天氣-) summer
?"___94.食物-) 好多...
?"___95.飲料-) 珍珠奶茶....
?"___96.明星-) 小豬,楊丞琳
?"___97.歌星-)黃靖倫...同上....Selena...
?"___98.網站-) fb & youtube
?"___99.顏色-) 粉色系的...
[My Hurt-3-;]
?"___100.人-) 他
?"___101.物品-) …
?"___102.書本-)沒’’
?"___103.電影-)沒;;;
?"___104.作家-)沒有=3=
?"___105.節日-) 鬼節/_\
?"___106.S0ng-) nono...
?"___107.天氣-) 凍-﹏-''
?"___108.食物-)
?"___109.飲料-) jolly sandy~.
?"___110.明星-)…
?"___111.歌星-)..
?"___112.網站-) qooza
?"___113.顏色-) 屎色....深綠....
[岩岩做左咩o_o;]
?"___114.岩岩打左比邊個-) 食甜品
?"___115.岩岩上左咩網-) qooza...跑online
?"___116.岩岩同過邊個傾MSN-) 未開
?"___117.岩岩對上接邊個電話-) .....台灣欣的
?"___118.岩岩收邊個sms-) ...沒有
?"___119.岩岩聽左咩歌-) 沒聽歌
?"___120.岩岩對上1次講大話呃邊個-) .....唔記得la
[依家v_v;]
?"___121.依家幾點-) 01:22 am
?"___122.依家有邊個系你身邊-) 冚家瞓晒
?"___123.依家系米好悶-) ok啦
?"___124.你依家系米傾緊MSN-) nono
?"___125.你依家系米sd緊sms-) nono
?"___126.你依家系米食緊野-) nono
?"___127.你依家系米吾舒服-) 不
?"___128.你依家有無掛住人-) 有
?"___129.掛住邊個-) 我d朋友 lol
?"___130.做完功課味-) haha...未掂過
?"___131.聽緊咩s0ng-) 都話無聽歌lol...煩!
[二選壹~___~;]
?"___132.愛人定老友-) 兩樣要晒!
?"___133.Mummy定Daddy-) 兩樣要晒!
?"___134.開燈訓覺定熄燈訓覺-) 迫着關燈....(怕黑-_-'')
?"___135.打Blog定寫日記-) blog *v*
?"___136.萬寧定屈臣氏-) 珍珠牌!!! {信心的保證}
?"___137.惠康定百佳-) citysuper.. ha!
?"___138.電腦定電視-) 電腦
?"___139.VCD定DVD-)dvd !
?"___140.tvb定atv-) now tv
?"___141.曾蔭權定董建華-) 黃仁龍....問你死未
?"___142.背囊定鈄揹袋-) 書包
?"___143.短襪定船襪-) 看情況....
?"___144.狗定貓-) dog lol
?"___145.自拍定互拍-) 互拍多d
?"___146.高清定普通TV-) 高清
?"___147.魚蛋定燒賣-) 豬皮蘿蔔...正!
?"___148.SONY ERICSSON定NOKIA-) LG...xp
[GOODBYE-[]-;]
?"___149.過左100題喇"叻叻丫-) 洗乜講.....
?"___150.你系米第壹次做155問丫??" no
?"___151.呢個155問系米好無聊-) 唔係
?"___152.本人第壹次作咋"多多指教xdd-) 少少領導
?"___153.[如吾好]有咩可以改善丫??-) 數不清...xD
?"___154.多謝你支持我丫"你會再比邊個做丫??-)
1. / csy
2. /ting
3. / yan
4. /兒
5 ./沒人
?"___155.完喇"再見囉-) 後會無期 !!
|
你今日c0mm3nT左未???:2011-07-25 01:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 122 | »
|