♥imxxTungxx♥
DinG0911
暱稱: ★丁丁
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
每月文章
最新文章
haha
我嚴重中毒了
悶悶悶悶悶
2011.07.25
啊~我愛你唷!
文章分類
全部 (122)
日 記 =) (68)
情 感 小 文 (9)
感 情 小 文 (6)
歌仔 *0* (2)
未分類 (35)
最近訪客
最近沒有訪客
 2011 年 7 月 25 日  星期一 
                                                                                                                              
                                                                                                                     
  haha...又來了  分類: 未分類

自我介紹篇v_v;]
?"___1.你既大名
-)丁丁
?"___2.
英文名呢-)Kathy
?"___3.貴斤唷-) 14 la -3-v
?"___4.男定女
-) 女----{其實我是男的....haha}
?"___5.電話咩台-) CSL
?"___6.覺得自己肥吾肥-) 唔肥
?"___7.覺得自己令吾令-) nonono T_T
?"___8.今日既天氣如何-) 超熱耶-﹏-
?"___9.今日既心情又如何-) 好好 ^U^
      [FD 子篇ovo;]
叫多
?"___10.你系米有好多fd-) 有幾個la-_-
?"___11.你覺得你身邊d fd
系米真心知己-) 應該全部都是ba....
?"___12.你會吾會出賣你
d fd-) 不會-U-
?"___13.你d fd
又會吾會出賣你呢-) 十萬個不會ba...-v-
?"___14.請寫出你
10位好fd子既名-)
1.CSY *0*------->一輩子好姐妹

2.蕭婷
3.台灣欣 xp

4.mable姐-------->一輩子好姐妹

5.莫sht xD'

6.晴----->一輩子好朋友

7.兒----->一輩子好朋友

8.華----->一輩子好朋友

9.ruby 姐 -0-

10.**
?"___15.最令囡-) .....各花入各眼la....
?"___16.最令囝
-) 當中沒有男的 -v-
?"___17.最面阻阻
-) 沒有
?"___18.最柒-) 我本人
?"___19.最可愛-) um.....她們走成熟路線 haha

?"___20.最鬼馬
-) CSY
?"___21.最受歡迎-) .....mok sht 吧
?"___22.
最豪爽-) mable
?"___23.最
cool-) 大家都好熱情!!  =_=
?"___24.成績最叻-) 莫sht & Taiwan欣
?"___25.成績最差-) 唔好意思講......
?"___26.最衰
-) 個個都好好!!
?"___27.
最令人羡慕-) .....欣欣lol
?"___28.邊
1個系你心目中NO.1-) haha.....CSY & 婷 la!
     [屋
K 篇-[]-;]
?"___29.系邊
1區-)屯門.美樂 -O-
?"___30.屋
K大吾大-) nono
?"___31.會吾會搬
-) 麻麻地....
?"___32.屋K
有幾多個人-) 5個   {一個工人}
?"___33.邊個最錫你-) Daddy lol ;-p
?"___34.有無兄弟姊妹-) 有妹妹  ;->
?"___35.你聽吾聽話-) 好聽話-..-
     [愛情篇;3]
?"___36.你依家有無意中人
-) Yes
?"___37.
佢系-) 吾話你 gee
?"___38.佢鐘吾鐘意你
-) .no la...
?"___39.[如鐘意
]佢明吾明你既心意-) //
?"___40.[如鐘意
]有無諗過1-) //
?"___41.[如鐘意
]佢鐘意你d咩-) //
?"___42.[如鐘意
]你認為佢系米真心-) //
?"___43.[如吾鐘意
]你會吾會諗過自殺-) Sor''    我唔會為仔死為仔亡...
?"___44.[如吾鐘意
]你會吾會介手-) 從未諗過要去做  *_*
?"___45.[如吾鐘意
]你有無諗過放棄佢-) 有....
?"___46.[如吾鐘意
]你會吾會迫佢愛你-)  勉強無幸福!!!
?"___47.佢既性格系點
-) 幽默....細心.....體貼...
?"___48.鐘吾鐘意佢既性格
-) 嗯
?"___49.玩過三角戀味
-) nono
?"___50.感覺如何-) 都話nono lol
?"___51.你清吾清楚你愛人既資料
-) 一般la...
?"___52.你好想同你愛人講咩
-) i love you =v=
     [你
會嗎??o3o;]
?"___53.你有無耳洞
-) 沒...
?"___54.仲想吾想啪-)  no
?"___55.你鍾吾鍾意自己個髮型-)  okay la...
?"___56.你鍾吾鍾意自己個樣-) nono
?"___57.
你會吾會化妝-) nono
?"___58.你會吾會帶飾物
-) 有時...
?"___59.你會吾會無喇喇喊
-) nono...我很樂觀!
?"___60.你會吾會無喇喇大叫-) 有病先會啫...
?"___61.你會吾會無近視就帶眼鏡
-) 唔會...本身就有近視 -口-
?"___62.你會吾會走去學人偷野
-) nono!!
?"___63.你會吾會特登走去笑人
-) 而家唔會lu..
?"___64.你會吾會特登走去打人
-) nono
?"___65.你會吾會成日掛住同
1個人-)  Yes....
     [學
校篇-v-;]
?"___66.你間學校叫咩名
-) TMCSS
?"___67.系米好大
-) Ok 啦
?"___68.系米好令
-) 盼望新的圖書館.....
?"___69.你讀得開吾開心
-)  happy~
?"___70.你讀得叻吾叻
-) 一般 -0-
?"___71.識既朋友多吾多
-) 麻麻
?"___72.你間學校出吾出名-) 同上
?"___73.[如中學]Band
-) band1 尾呱
?"___74.你既人緣好吾好
-) 唔gee 呢
?"___75.你系咩班
-) 3c 升 4A
?"___76.學號幾多
-) 3c 時 19號
?"___77.班上既地位如何
-) 無地位...
?"___78.你間學校多吾多老千-) -______-
?"___79.你間學校多吾多黑社會-) -________-

?"___80.你間學校多吾多令囝-) 有一定有既.....
?"___81.
你間學校多吾多令囡-) 好多  *__#
?"___82.
你最鐘意邊老師-) Miss 楊,Miss 袁......薯薯 xp''
?"___83.
點解-)  好人...好薯 xp''
?"___84.
你地校長系吾系好好人-) 呢個問題呢....答案應該呢....就係er.....ok la...
?"___85.[
?"漏左題]某某你間學校系邊-) 建生
     [My Fav0ur!te._.;]
?"___86.
-) Daddy,
?"___87.
物品-) Hello Kitty
?"___88.
書本-) 無特定...-_-
?"___89.
電影-) Harry Potter (1-7)
?"___90.
作家-) J.K ROWLING
?"___91.
節日-) 聖誕節 ;->
?"___92.S0ng-) 珍珠國國歌....和<<金絲雀>>,<<吹個波>>

?"___93.
天氣-) summer
?"___94.
食物-) 好多...
?"___95.
飲料-) 珍珠奶茶....
?"___96.
明星-) 小豬,楊丞琳
?"___97.歌星-)黃靖倫...同上....Selena...
?"___98.
網站-) fb & youtube
?"___99.
顏色-) 粉色系的...
     [My Hurt-3-;]
?"___100.
-) 他
?"___101.
物品-) …
?"___102.
書本-)’’
?"___103.
電影-);;;
?"___104.
作家-)沒有=3=
?"___105.
節日-) 鬼節/_\
?"___106.S0ng-) nono...
?"___107.
天氣-) 凍-﹏-''
?"___108.
食物-)
?"___109.
飲料-) jolly sandy~.
?"___110.
明星-)…
?"___111.
歌星-)..
?"___112.
網站-) qooza
?"___113.
顏色-) 屎色....深綠....
     [
o_o;]
?"___114.
岩岩打左比邊個-) 食甜品
?"___115.岩岩上左咩網-) qooza...跑online
?"___116.
岩岩同過邊個傾MSN-) 未開
?"___117.
岩岩對上接邊個電話-) .....台灣欣的
?"___118.
岩岩收邊個sms-) ...沒有
?"___119.
岩岩聽左咩歌-)  沒聽歌
?"___120.
岩岩對上1次講大話呃邊個-) .....唔記得la
     [
v_v;]
?"___121.
依家幾點-) 01:22 am
?"___122.
依家有邊個系你身邊-) 冚家瞓晒
?"___123.
依家系米好悶-) ok
?"___124.
你依家系米傾緊MSN-)  nono
?"___125.
你依家系米sdsms-) nono
?"___126.
你依家系米食緊野-) nono
?"___127.
你依家系米吾舒服-)
?"___128.
你依家有無掛住人-)
?"___129.
掛住邊個-) 我d朋友 lol
?"___130.
做完功課味-) haha...未掂過
?"___131.
聽緊咩s0ng-)  都話無聽歌lol...煩!
     [
~___~;]
?"___132.
愛人定老友-) 兩樣要晒!
?"___133.Mummy
Daddy-) 兩樣要晒!
?"___134.
開燈訓覺定熄燈訓覺-) 迫着關燈....(怕黑-_-'')
?"___135.
Blog定寫日記-) blog *v*
?"___136.
萬寧定屈臣氏-) 珍珠牌!!!  {信心的保證}
?"___137.
惠康定百佳-) citysuper..  ha!
?"___138.
電腦定電視-) 電腦
?"___139.VCD
DVD-)dvd !
?"___140.tvb
atv-) now tv
?"___141.
曾蔭權定董建華-) 黃仁龍....問你死未
?"___142.
背囊定鈄揹袋-) 書包
?"___143.
短襪定船襪-) 看情況....
?"___144.
狗定貓-) dog lol
?"___145.
自拍定互拍-) 互拍多d
?"___146.
高清定普通TV-) 高清
?"___147.
魚蛋定燒賣-) 豬皮蘿蔔...正!
?"___148.SONY ERICSSON
NOKIA-) LG...xp
     [GOODBYE-[]-;]
?"___149.
過左100題喇"叻叻丫-) 洗乜講.....
?"___150.
你系米第壹次做155問丫??" no
?"___151.
呢個155問系米好無聊-) 唔係
?"___152.
本人第壹次作咋"多多指教xdd-) 少少領導
?"___153.[
如吾好]有咩可以改善丫??-)  數不清...xD
?"___154.
多謝你支持我丫"你會再比邊個做丫??-)
1. / csy
2. /ting
3. / yan
4. /兒
5 ./沒人
?"___155.
完喇"再見囉-) 後會無期 !!
你今日c0mm3nT左未???:2011-07-25 01:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]