|
|

救命:-( |
分類: 日 記 =) |
我花了3個鐘頭黎畫一點透視-_-.........
估唔到我有咁既耐力-0- v
遲D upload 比你地睇!~
派晒啦差唔多....唔太滿意-_-
中史好滿意:p
世史...唔好提啦... :(
數學合格v -U- v
中文唔合格
英文差2分.....差差差差差
EPA好好!
地理幾滿意;)
通識合格
暫時咁多....3科肥左/口\
唉....又有eng project又有DT
做死我..........
不過eng唔係miss yim教已經係福氣:o
|
你今日c0mm3nT左未???:2010-11-06 05:03 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 122 | »
|