-0-今天竟有起興致打日記
真的意想不到.....
今天吃了我第一次吃的"盤菜"
有鮑魚,,雞,,花膠...等等等.....
一邊吃便一邊與小晴傾計
同佢傾計真係幾舒服
跟著同琪琪同蔚蔚玩到傻-.-
佢地兩個友仔係度講秘密
講到我係出面都聽到...
細佬仔真係細佬仔-3-佢地兩個真係好可愛..
係呢次,,有一個女仔黎左
佢好可愛嫁!!隻眼大大,,而且D眼捷毛又黑又長
原來係真野黎嫁....我仲以為係流嫁添=.=
跟著冇幾耐,,龍龍就黎左...
佢又高左囉,.......都唔明點解而家D細佬可以咁可愛嫁??
-0-好羨慕呢......
|