係北京番泥已經兩日la
係北京果陣有人追我lo....help~~我5要...我要*光頭__
我好掛住你ar...一個星期無見la....聽日應該可以見到!!!
北京d野好鬼難食ar__
我一直都好掛住你....
"回 憶 那 時 的 你 和 我 ..總 是 帶 著 歡 笑"
這 歡 笑 太 令 人.............."懐 念"~~
*我要與你一起..........fly with air_______