|
|
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
| *恨__ |
分類: 未分類 |
恨父母太愛我~~
恨他們不懂如何愛我__
恨自己..
恨自己的行為是多麼可恥~~
恨自己不懂自愛,而被人乘虛而入~~
恨自己有一個不可實現的dream...
恨自己太愛...太愛跳舞....
恨自己太愛你...
恨自己的舉止~~

*太愛.........
|
|
|
MrsLIE 於 2009-10-01 08:12 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/MrsLIE 請看
|
|
|
喂...記唔記得我呢@v@ 杜+阿... msn搵吾到你 :( 我13同14 會去澳門阿 ! 你個2日係唔係澳門呢?? 可以見下面^^
|
|
|
Dmily 於 2009-07-11 01:53 AM 發表:
leichonhou,你做咩甘耐都5打日記ar~~ *做人應該有一份既緊持....*正如你愛神一樣~~
|
|
|
cl1314 於 2009-06-30 12:28 PM 發表:
咪咁la..
開心d..^^
|
|
|
leichonhou 於 2009-06-19 12:57 AM 發表:
有 d 野 用 另 一個 角度睇可能會好一點.!!!
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|