n耐冇打la
6月3日開始考試la~~考到6月10日....
我地得番都5係好多時間炸~~
比心機ar~各位!!!
yesterday晚...同埋教會d人去左愛斯奇mo到食飯~~
有好多好好笑既野發生左...
想知係d咩甘好笑既~~請與吾聯絡^^