|
|
2009 年 2 月 26 日 星期四  |
系吾系尼?  |
分類: 未分類 |
今日
va堂之後就系lunch
所以個個都趕住走
我都系上去嫁拉>
禁咪幫埋佢地囉!
系我自願既!!
根住幫埋一個好憎我既人
我幫左佢一個禁小既忙
佢應該矛禁憎我嫁可??
我都吾知牙
我都系估估下ja
生活教育堂
我地有天生我才
我地班對2a班
我地班輸得勁慘囉!!
佢地:16
我地:10
唉
我地班都好勁嫁拉!!
妖....
今日
個范麗儀煩q住哂
好撚煩牙
我去邊關你撚事咩!
我細佬又關你事??
吳慧婷矛番有關你撚事
雖然都吾關我事...
旦系你煩撚住我都矛有嫁!!
你估我真系神仙牙!!
我吾去合唱團又點牙??
屌!!
你系吾系on尻嫁?
一日都比你煩住!
屌,我警告你牙下
你吾好再煩撚住哂牙!!
吾系我對你吾客氣牙!
心情不太好,系禁先拉!!
byebye
|
|
出爐時間2009-02-26 08:48 PM
|
2009 年 2 月 25 日 星期三  |
goodshow!!  |
分類: 未分類 |
今日
一番到去就沖左上hall
勁o咀囉
系得個4個人....
根住,
吾記得邊個話
''系吾系要上去點左名先啦??''
我地就沖左上去拉!
上到去__
misslau未來到
我就諗住洛番去睇下點啦!
根住
我又好采到
misslau個部lift
岩岩好到左6樓
勁多老師出lift
我睇到misslau拉!!
我就講左我今日吾上堂拉,
因為我要咩咩咩咩拉∼
我都未講
misslau就知我咩事
真系勁料!!
misslau果然系misslau牙下
根住
惡魔就降臨系我身上拉!!
食食下lunch
成身無哂力
軟哂囉系!!
頂吾住就去左醫療室
佢叫我''糞"一陣
我咪照做囉!!
點知''糞糞"下真系''糞''左
一醒
@>@
就睇到2b既
咩名就吾講拉!!
總之就系2b
無耐
又來多個2b既....
無奈ing
佢地走哂拉!!
又來多個2b既
系吾系o咀先??
連個個人
都問我
''頭先個d系吾系全部都系你個班嫁??''
哈
真系勁好笑
我都吾系好舒服
so''
今日,都系打到尼到先拉
byebye |
|
出爐時間2009-02-25 06:54 PM
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 48 | »
|