好彩hoho今日已經走咗!
如果唔係佢地今日就打架啦!
今日一番到去,林恩行就搵我同佢傾計啦!
傾咩?都係關於hoho既野囉!
我都唔想做佢,但係佢話跟林思行可以保護到自已嘛,
咪睇下佢點可以保護自己囉!
●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○
今日貓貓如常地打嚟同我傾計,佢今日竟然問我 ,
散咗既話,會唔會即刻搵過第二條仔?
以前呢人,點同我講like我?
如果比我知道係我個級有個fd like我,叫我估下係who?
同埋,係我地個班,邊個有機會發展?
佢將我地個班d男仔講晒出嚟,等我講yes or no
我唔知點解佢講到佢自己個陣,我竟然唔知點答
唔通我真係like咗佢?
但係佢問我咁多野,唔通人佢like咗我?
不過,我問佢呀盈好唔好?
佢竟然話好囉!吹脹!!!!!!!!
●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○ ●○
呀盈又唔知點解,好似又嬲咗我啦?
就連毛毛都好似唔係好like我咁!
依家只係剩低碧棋同寶寶咋!(只計女仔)
點算好?呀盈唔會因為pako or 呀豪而嬲我呀?
唉!!!唔知呀!!!好煩呀!!!
|