唉!又唸中詩啦~~~
死人頭-陳映芝
一D都無理過我地∼
好乞人僧呀~
呀盈就去咗増值~
而我就係408出面係咁背詩~
死人頭-陳映芝
又話同我地執感情喎!!
感情咪又係我地自己表達出嚟~
(其實死人頭-陳映芝
係想聽吓我地D感情呀~因為佢冇架)
唸中詩搞到又要6點幾先放,
勁眼訓囉~
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
個肥婆冇番,英文堂唔洗上,超爆開心!
個呀SIR又KAI啦喎!搞到我地不知幾
∼HaPpY∼
到咗MaThS,第一節加多15分鐘
測HiStOrY,比我想像易好多
普通話繼續說話評估,講完後竟然講
:::我的自願:::
其實我都無諗過大過咗之後會Do咩野架
一切順其自然咪得囉,洗唔洗咁計較喎
周會係四社交職典禮 ,悶爆 ●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
今日HOHO戴咗副NeW眼鏡
勁樣衰喎~副眼鏡一D都唔襯佢,
唔知係咪因為跟人『屎忽痕』既關係.
|